سخنرانی رئیس كالج آمریكایی در همایش بین المللی علوم ورزشی

سخنرانی رئیس كالج آمریكایی در همایش بین المللی علوم ورزشی

مركز اسپرت: پروفسور نیكول روث كیث، رئیس كالج آمریكایی طب ورزشی ACSM بعنوان سخنران كلیدی دردوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی حضور دارد.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "با شعار "توسعه فناوری ورزشی جهت زندگی فعال" و باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرائی خانواده ورزش، جهت هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در امتداد تامین نیازهای جامعه، توانمندسازی در راه تدبیر و امید، توسعه ملی و ارتقاء باورهای بین المللی " در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آبان سال ۱۳۹۹ و به صورت مجازی اجرا شود.
در همین راستا یکی از چندین سخنران کلیدی این همایش، پروفسور نیکول روث کیث، رئیس کالج آمریکایی طب ورزشی ACSM می باشد که در این رویداد بزرگ بین المللی در حوزه ورزش بعنوان سخنرانی کلیدی حضورخواهد داشت. وی استاد دانشگاه ایندیانا دارای دکتری فیزیولوژی ورزش از دانشگاه کانتیکت نیگ و دو مدرک کارشناسی ارشد علوم ورزشی از دانشگاه رود آیلند و تحقیقات بالینی از دانشگاه ایندیانا و کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه هاروارد می باشد.
پروفسور نیکول روث کیث، دارای بیش از سی مقاله علمی پژوهشی و بیش از صد طرح پژوهشی بوده و افتخارات و جوایز آموزشی و پژوهشی مختلفی کسب نموده است. از سوابق پروفسور کیث می توان به معاونت دانشکده تربیت بدنی و مدیریت گردشگری ایندیانا - دانشگاه پوردو ایندیاناپولیس نیز اشاره نمود. وی هم اکنون بعنوان رئیس کالج امریکایی طب ورزشی (ACSM) بعنوان بزرگترین و معتبرترین سازمان در حوزه پزشکی- ورزشی و علوم ورزشی در جهان مشغول به فعالیت می باشد.
با توجه به تعویق زمان برگزاری همایش در اسفندماه سال ۱۳۹۸ به سبب شیوع بیماری کووید-۱۹ (کرونا)، برمبنای برنامه ریزی صورت گرفته توسط شورای سیاستگذاری همایش، این رویداد علمی در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آبان سال جاری به صورت مجازی انجام خواهد شد.


منبع:

1399/07/17
13:43:04
5.0 / 5
1506
تگهای خبر: آموزش , پزشك , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت