غلامرضا محمدی:

جام زیلكوفسكی آخرین میدان برای ارزیابی المپیكی آزادكاران است

جام زیلكوفسكی آخرین میدان برای ارزیابی المپیكی آزادكاران است

به قول سرمربی تیم ملی کشتی آزاد  آخرین تورنمنت برای ارزیابی نفرات این تیم جام زیلکوفسکی لهستان است.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از مهر، غلامرضا محمدی درباب اردوهای تیم ملی کشتی آزاد گفت: خدا را شکر اردو به اردو شرایط بچه ها هم از نظر روحی و هم جسمی بهتر می شود و ما در چهارمین اردو تاکیدمان بر استقامت عمومی است. هر چه رو به جلو می رویم وضعیت راضی کننده می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی آزاد کشتی گیر لطمه دیده دارد؟، اشاره کرد: یکی دو تا از ورزشکاران از ناحیه انگشت لطمه دیده هستند اما جای نگرانی نیست. در یک جو آرام و همدل کارمان را پیش می بریم و لطمه دیده جدی نداریم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد برنامه ای که برای مسابقات انتخابی کشتی گیران اعلام شده، اشاره کرد: روال کار بوسیله سایت رسمی فدراسیون کشتی هم اعلام گردید اما دو نکته خیلی مهم می باشد. یکی اینکه احتمال کشتی دو از سه با نظر کادر فنی و کمیته فنی وجود دارد و اینکه کشتی گیری که در این مسابقه بعنوان نفر پیروز معرفی می شود، بطور قطع انتخاب شده المپیک نیست و احتمال بررسی عملکرد آنها در تورنمنت های آینده را خواهیم داشت.
وی افزود: ما هم گزینشی و هم قهرمانی آسیا را در پیش داریم و آخرین تورنمنت و محک ما برای المپیک نیز جام زیلکوفسکی لهستان خواهد بود که اگر قرار باشد بچه ها محک جدی بخورند و گره ی باز شود در لهستان صورت خواهد گرفت.
محمدی در خاتمه اظهار داشت: ما دو شرایط متفاوت برای سه وزنی که سهمیه دارند و سه وزنی که باید در گزینشی کشتی بگیرند، داریم. ما در دو وزن انتخابی داریم و نیاز داریم کشتی گیران سنگین وزن مان در میدان های دیگر محک بخورند و عیارشان را بهتر بسنجیم.


منبع:

1399/11/26
23:10:12
0.0 / 5
916
تگهای خبر: المپیك , تیم , تیم ملی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت