صادقی:

می خواهیم باز هم به بازیكنان جوان مان فرصت دهیم

می خواهیم باز هم به بازیكنان جوان مان فرصت دهیم

سرمربی سایپا اظهار داشت: می خواهیم روند سازندگی مان را در این فصل ادامه و باز هم به بازیکنان جوان مان فرصت دهیم.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار نمود: در پنج هفته گذشته روند خوبی داشتیم و بازی به بازی توانستیم پیشرفت نماییم و در هر دیدار فوتبال بهتری نسبت به دیدار قبلش عرضه می دهیم که این می تواند ما را به آینده تیم مان امیدوارم کند. انتظارمان این است که فردا این روند رو به رشد را داشته باشیم و فوتبال بهتری نسبت به گذشته انجام دهیم.

او افزود: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنم که فردا با تمرکز صد درصد و با تمام توان مان جلوی فولاد بازی می نماییم و می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. خوشبختانه همه بچه ها سرحال هستند و این به ما کمک می نماید تا فردا فوتبال خوبی را عرضه دهیم. قبلاً در این مورد خیلی صحبت کردیم و هدف اول تیم ما این است که پیشرفت خوبی نسبت به بازی گذشته داشته باشیم و بازی به بازی تیم مان را بررسی می نماییم.

سرمربی سایپا افزود: در کنار این ها می خواهیم روند سازندگی مان را در این فصل داشته باشیم و باز هم به بازیکنان جوان مان فرصت دهیم. اگر بتوانیم به این دو هدف مان برسیم، بطور قطع می توانیم نتایج خوبی هم کسب نماییم.




1399/09/21
22:15:22
5.0 / 5
1092
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تمرین , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت