لالوویچ:

رقابت هایی در سطح كلاس جهانی برگزار می نماییم

رقابت هایی در سطح كلاس جهانی برگزار می نماییم

به گزارش مركز اسپرت رئیس اتحادیه جهانی كشتی تصریح كرد: در پس لعو رقابت های كشتی قهرمانی جهان، در حال برنامه ریزی برای برگزاری یك رویداد در حد كلاس جهانی در بلگراد هستیم.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، سرانجام بعد از ماه ها کش و قوس و به دنبال انصراف برخی قدرت های کشتی جهان همچون آمریکا، ژاپن و کوبا از حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۰، اتحادیه جهانی کشتی بر خلاف نظر ابتدایی خود، رای به لغو این مسابقات داد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام نمود می خواهد رقابت های جام جهانی انفرادی را در مجموع با جایزه ۳۰۰ هزار فرانک سوییس در بلگراد پایتخت صربستان برگزار کند.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی ما می خواهیم بار دیگر شاهد رقابت کشتی گیران بر روی تشک باشیم، این مورد برای اتحادیه جهانی بسیار مهم می باشد و متعهد هستیم که برای آنها ایجاد فرصت نماییم.

وی درباره برنامه ریزی برای جایگزین کردن رقابت های جام جهانی انفرادی به جای رقابت های قهرمانی جهان، اضافه کرد: ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک وضعیت ایمن و قابل قبول هستیم تا کشتی گیران برتر بتوانند در یک رویداد کلاس جهانی حاضر شوند.

نناد لالوویچ رئیس صرب اتحادیه جهانی کشتی از می ۲۰۱۳ ریاست اتحادیه جهانی کشتی را در دست دارد، وی در سپتامبر ۲۰۱۴ برای ۶ سال به این سمت انتخاب گردید.





منبع:

1399/08/21
14:26:12
5.0 / 5
1396
تگهای خبر: تیم , جام جهانی , رقابت , قهرمانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت