رئیس فدراسیون جهانی:

كاراته می تواند ارزش بیشتری به المپیك بدهد

كاراته می تواند ارزش بیشتری به المپیك بدهد

به گزارش مركز اسپرت در فاصله یك سال تا شروع رقابت های كاراته در مسابقات المپیك توكیو، رئیس فدراسیون جهانی كاراته پیامی را صادر كرد



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، شمارش معکوس برای آغاز رقابت های کاراته در مسابقات المپیک توکیو شروع شده است. طبق اعلام قبلی کمیته بین المللی المپیک، مسابقات کاراته المپیک توکیو در دو بخش مردان و زنان طی روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

در فاصله یک سال تا آغاز این مسابقات، فدراسیون جهانی به دنبال راه اندازی کمپینی است تا توجه جامعه ورزش را به حضور کاراته در توکیو جلب نماید. در همین خصوص" آنتونیو اسپینوز" رئیس فدراسیون جهانی در پیامی تصریح کرد: کاراته نشان داده که می تواند ارزش بیشتری به مسابقات المپیک دهد. حالا در فاصله یک سال تا شروع مسابقات ما برای نشان دادن بزرگی و جذابیت کاراته تلاش می نماییم. اعضای خانواده کاراته در کنار یکدیگر قوی هستند.

مسابقات کاراته با حضور ۸۰ ورزشکار در المپیک توکیو برگزار می گردد. طبق برنامه اعلام شده ۱۴ مرداد رقابت های کاتای انفرادی بانوان، مبارزات وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و ۵۵- کیلوگرم زنان برگزار می گردد. ۱۵ مرداد رقابت های کاتای مردان، مبارزات وزن ۶۱- کیلوگرم زنان و ۷۵- کیلوگرم مردان و ۱۶ مردادماه مبارزات وزن ۶۱+ کیلوگرم زنان و ۷۵+ کیلوگرم مردان برگزار می شود.





منبع:

1399/05/07
22:37:12
5.0 / 5
2203
تگهای خبر: المپیك , رقابت , فدراسیون , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت