ملی پوش تیراندازی:

شانس كسب دو سهمیه المپیك با رنكینگ داریم

شانس كسب دو سهمیه المپیك با رنكینگ داریم

به گزارش مركز اسپرت یك ملی پوش تیراندازی اظهار داشت: توزیع سهمیه المپیك ۲۰۲۰ در تیراندازی تمام شده و ایران تنها شانس كسب دو سهمیه با رنكینگ دارد.


حسین باقری در گفتگو با ایسنا در مورد شرایط تمرینی خود اظهار نمود: در خانه تمرین می نماییم و با مربیان در ارتباطیم. آنها از دور به تمرینات ما نظارت دارند و برنامه تمرینی می دهند.

او درباره زمان تشكیل اردوی متمركز اظهار داشت: هم اكنون به سبب انتشار كرونا هر ملی پوش جدا جدا در خانه تمرین می كند. این شرایط تا زمانی كه كرونا كنترل نشود ادامه خواهد داشت.
باقری در مورد جام جهانی هند كه به تعویق افتاد و الان مقرر است در ماه می میلادی اجرا شود اظهار داشت: هنوز كه خبری نیست. فكر می كنم با این شرایط باز هم به تعویق بیفتد. باید ببینیم كه فدراسیون جهانی چه اعلام خواهد نمود.
ملی پوش تیراندازی در ادامه در مورد شانس كسب سهمیه المپیك ۲۰۲۰ برای تیم تیراندازی ایران اظهار داشت: سهمیه های المپیك در رشته تیراندازی تمام شده و تنها در بخش رنكینگ چند سهمیه باقی مانده است. تیراندازی ایران هم دو شانس دیگر در تپانچه بادی بانوان و تفنگ بادی مردان دارد. من در تفنگ بادی و سبقت اللهی در تپانچه بادی هنوز شانس كسب سهمیه داریم.
وی درباره كسب سهمیه المپیك در تفنگ بادی اشاره كرد: با این شرایط نمی توان چیزی را پیش بینی نمود. قبل از این مشكلات می توانستیم ۲۰ درصد پیشبینی نماییم. حالا دیگر هیچ چیز معلوم نیست. امیدوارم كه بتوانم سهمیه المپیك را بگیرم.
باقری درباره تمرینات در خانه اظهار داشت: تمرینات در خانه سبب می شود آمادگی بدنی از بین نرود. این تمرینات حداقل كاری است كه در این شرایط می توانیم انجام دهیم. باید ببینیم شرایط چه می شود و كرونا كی تحت كنترل در می آید.



1399/01/22
13:22:07
5.0 / 5
3494
تگهای خبر: المپیك , تمرین , تیم , جام جهانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت