وزیر ورزش و جوانان:

۳۲۰ مكان در كشور در اختیار ستاد مبارزه با كرونا قرار گرفت

۳۲۰ مكان در كشور در اختیار ستاد مبارزه با كرونا قرار گرفت

به گزارش مركز اسپرت وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ۳۲۰ مكان در استان های مختلف در اختیار ستادهای مبارزه با ویروس كرونا قرار گرفته و تا زمانی كه لازم باشد این اماكن در اختیار ستادهای مربوطه خواهد بود.



به گزارش مركز اسپرت به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: در برخی از استان ها هم با عنایت به این كه شاهد جاری شدن سیل بودیم برخی از سالن ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت. از ۳۲۰ مكانی كه در اختیار این ستادها قرار گرفته است حدود ۱۲۰ مكان تابحال مورد استفاده قرار گرفته كه حدود ۷۰ مكان شامل خوابگاه ها و اماكن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسكان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده اند كه امیدواریم بتوانیم سریعتر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.
وی ادامه داد: تا زمانی كه لازم باشد این مكان ها در اختیار ستادهای مربوطه خواهند بود. تمامی امكانات ما در بخش ورزش و همینطور سازمان مردم نهاد در این استان ها برای مقابله با كرونا فعال می باشند. تعدادی در تولید ماسك، تعدادی در جمع آوری كمك های مردمی و تعدادی هم لوازم مختلف مورد نیاز مردم را توزیع می كنند.
سلطانی فر تصریح كرد: حجم عملیات سازمان های مردم نهاد روز به روز بیشتر خواهد شد و امیدواریم در كنار مردم بر این ویروس منحوس غلبه نماییم و شاهد كاهش صدمه های آن باشیم.
سلطانی فر در انتها تصریح كرد: ما و خانواده و همكاران و مدیران ورزش همه در كمپین «در خانه بمانیم و ورزش كنیم» حضور داریم و موارد را رعایت می نماییم. خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشكسوتان ورزش در این كمپین حضور پیدا كردند و با تهیه و پخش كلیپ های مختلف به مبارزه با این ویروس كمك كردند. برای ادامه امر مقابله با كرونا هم كماكان جامعه ورزش و بیشتر از سه هزار سازمان مردم نهاد در كنار مردم خواهند بود.

1399/01/14
01:03:29
5.0 / 5
3575
تگهای خبر: ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت