افشاردوست:

تصمیم گرفتم در هندبال نباشم

تصمیم گرفتم در هندبال نباشم

به گزارش مركز اسپرت پیشكسوت والیبال ایران اظهار داشت: بعد از بررسی جدی پیشنهاد رئیس فدراسیون هندبال، به این نتیجه رسیدم كه در هندبال نباشم بهتر است.


محمود افشاردوست در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در جمع گزینه های دبیری فدراسیون هندبال، توضیح داد: با نظر آقای پاكدل رئیس فدراسیون هندبال، این مساله از اواخر سال قبل عنوان شد كه با شروع سال جدید خیلی جدی تر روی این مساله تمركز كردم. بعد از بررسی زیاد جوانب مختلف مسئله به این نتیجه رسیدم كه من در فدراسیون هندبال نباشم بهتر است.
وی همینطور در مورد صحبت های چند روز اخیر در خصوص فسخ قرارداد ایگور كولاكوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، اظهار داشت: به هر حال مطرح شدن این مساله باتوجه به تعویق المپیك ۲۰۲۰ توكیو طبیعی بود. همانطور كه می دانید قرارداد كولاكوویچ تا اختتام المپیك توكیو بود. البته از نظر من باید بیشتر به این مساله پرداخته شود كه چه كسی جایگزین كولاكوویچ خواهد شد.
دبیر سابق فدراسیون والیبال، در پاسخ به این پرسش كه آیا تغییر سرمربی به ضرر تیم ملی والیبال است یا خیر؟ توضیح داد: همانطور كه گفتم باید جنبه های مختلف این مساله بررسی شود. اساسا اگر مربی تیم ملی تغییر كند كار سخت تر می شود چون كولاكوویچ چند سالی است كه با تیم ملی ایران كار كرده و شناخت لازم را دارد، اما مربی جدیدی كه روی كار بیاید باید مدت زمانی را صرف شناخت والیبال ایران و شرایط موجود كند. ضمن اینكه باید تاكید كنم والیبال ایران به سطحی رسیده كه نیازمند استفاده از مربیان بزرگ دنیا است.
وی در پاسخ به این پرسش كه آیا بحث پایین تر بودن سطح فنی كولاكوویچ از سطح والیبال ایران را قبول دارد؟ اشاره كرد: هیچ وقت نمی خواهم بگویم كه سطح او پایین تر یا بالاتر است. همانطور كه همه می دانیم كولاكوویچ همچون مربیان صاحب نام والیبال دنیا است كه تجربه قابل قبولی دارد. ضمنا برای رسیدن به این نتیجه باید دستاوردها و نتایج والیبال ایران در دوران او را بررسی كرد.
پیشكسوت والیبال ایران، در پاسخ به این پرسش كه تعویق المپیك می تواند تاثیر منفی روی عملكرد تیم ملی ایران بگذارد؟ اظهار نمود: خیر، من چنین فكری نمی كنم. این شرایط برای همه كشورها و تیم ها یكسان است و باید تمكین كرد. ضمن اینكه این مدت یكساله موجب می شود تا جوانان ما كه فرصت كمتری در این سال ها برای خودنمایی داشته اند، بیشتر خودشان را نشان دهند تا با كسب تجربه بیشتر موجب موفقیت تیم ملی در بازی های المپیك شوند.




منبع:

1399/01/09
23:49:02
5.0 / 5
3228
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت