علیرغم گسترش ویروس كرونا

باخ: لغو بازی های المپیك سناریوی ما نیست

باخ: لغو بازی های المپیك سناریوی ما نیست

به گزارش مركز اسپرت رئیس كمیته بین المللی المپیك تاكید كرد، این نهاد در حال بررسی سناریوهای مختلفی در قبال برگزاری بازی های المپیك توكیو است.


به گزارش مركز اسپرت به نقل از سایت دالماپورتال، مشعل بازی های المپیك توكیو وارد ژاپن شده، ولی همچنان تردیدها نسبت به برگزاری یا تعویق بزرگترین رویداد ورزشی جهان در ژاپن وجود دارد.
توماس باخ رئیس كمیته بین المللی المپیك در جدیدترین موضع خود در قبال برگزاری المپیك توكیو اظهار داشت: ما نسبت به برگزاری بازی های المپیك سناریوهای مختلفی را بررسی می نماییم كه لغو این بازی ها در بین آن نیست. مصمم هستیم با موفقیت المپیك برگزار گردد. هنوز خیلی زود است كه تصمیم گیری شود.
وی ادامه داد: تا بازی های المپیك چهار ماه و نیم زمان است و رویدادهایی كه تا الان كنسل شدند و درباره آن تصمیم گرفته شده از نظر زمانی خیلی زودتر از المپیك بودند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اوضاع الان بگونه ای است كه نمی دانیم فردا چه می شود، چه تحولی صورت خواهد گرفت چه برسد به یك ماه آینده و یا چهار و ماه نیم آینده كه المپیك برگزار می گردد. تمام اعضای كمیته های بین المللی تاكید نمودند دنیا در این زمان سخت به یك سمبل امیدواری نیاز دارد. ما الان در تونلی هستیم كه همه چی نامشخص است فقط امیدواریم آخر این تونل مشعل المپیك را ببینیم كه در ژاپن است و بازیهای المپیك برگزار می گردد.
با افزود: من روز چهارشنبه با بیشتر از 200 ورزشكار به صورت تلفنی صحبت كردم. نمی توانم وانمود كنم جواب همه سوالات ورزشكاران را می دانم. من درك می كنم برای ورزشكار هیچ چیز بدتر از این نیست كه ندانند آینده چطور است. من به ورزشكاران هم گفتم ما هم مثل شما نمی دانیم چه می شود. امیدوارم این شرایط منحصر به فرد با خوبی و چاره به پایان برسد.
بیشتر از 10 هزار نفر در سراسر جهان تابحال به خاطر ویروس كرونا جان باخته اند و مقرر است ژاپن میزبان 600 هزار نفر ورزشكار و همراه در المپیك توكیو باشد.




منبع:

1399/01/01
22:10:25
5.0 / 5
3682
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
مرکز اسپورت