جزینی:

مردم كرونا را جدی نگرفته اند

مردم كرونا را جدی نگرفته اند

به گزارش مركز اسپرت مربی تیم ملی كشتی فرنگی اظهار داشت: در شرایطی كه اردوهای تیم ملی به علت انتشار ویروس لغو شده است، فرنگی كاران تمرینات خویش را به صورت شخصی دنبال می كنند.



به گزارش مركز اسپرت به نقل از ایسنا، رسول جزینی با بیان این مطلب تمرینات فرنگی كاران به صورت شخصی دنبال می شود، اظهار داشت: خدا رو شكر با برنامه ریزی انجام شده و پیگیری هایی كه بعمل آمده، به صورت مجازی با كشتی گیران در ارتباط هستیم و با عرضه برنامه تمرینی، كشتی گیران در حال انجام تمرینات خودشان به صورت انفرادی هستند.

وی خاطرنشان كرد: همه فرنگی كاران می دانند كه كارشان را باید تمام و كمال انجام بدهند و خوب كار می كنند هرچند كه در اردو می توانستند بهتر تمرین كنند و از برخی مزایا محروم هستند ولی بهرحال باید خودشان را با شرایط پیش آمده تطبیق بدهند.

وی تصریح كرد: الان در كنار خانواده خود در اصفهان هستم اما به نظرم مردم مبحث شیوع كرونا را جدی نگرفتند و اگر این اتفاق بیافتد به صورت یك فاجعه درخواهد آمد. ولی اگر برعكس آن باشد و مردم احتیاطات لازم را داشته باشند و آن چه كه ستاد ملی مبارزه با كرونا سفارش می كند را انجام دهند، فكر می كنم كه خیلی زود می توانیم از شر این بلای وارداتی خلاص شویم.

جزینی اضافه كرد: متأسفم كه مردم ما سال نو را با مقوله بدی چون انتشار كرونا آغاز می كنند اما خاصیتی كه دارد این است كه همه در كنار خانواده ها هستند. خطر این ویروس به لحاظ ناشناخته بودنش است و مواضع ما در مقابل یك دشمن ناشناخته این است كه صبر نماییم و ببنیم چاره زمین زدنش چه چیزی است و باید در خانه بمانیم و فكر نكنیم كه ما به سایرین ربطی نداریم و جامعه واقعا زنجیر وار به هم وصل هستند و باید به اصطلاح با همكاری و هماهنگی همدیگر زنجیره شیوع كرونا را قطع نماییم و این حریف ناشناخته را شكست دهیم.

مربی تیم ملی كشتی فرنگی در انتها تصریح كرد: در زمان حاضر مهمترین تمرینات ما برای آماده سازی المپیك باید برگزار می شد و امیدوارم هرچه سریعتر از شر این ویروس خلاص شویم تا اردوهای ما هم زودتر آغاز شود.




1398/12/28
21:30:59
5.0 / 5
3628
تگهای خبر: المپیك , تمرین , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
مرکز اسپورت