۲ دهه، یك جام، بدون امید

۲ دهه، یك جام، بدون امید

به گزارش مركز اسپرت شرایط در تیم تاتنهام برای مورینیو و دانیل لوی ریاست این تیم خیلی سخت شده است.



به گزارش مركز اسپرت به نقل از ایسنا و به نقل از تلگراف، یك فصل دیگر بدون كسب جام، همه امیدهای حضور در لیگ قهرمانان اروپا از بین رفته و شرایطی سخت برای ژوزه مورینیو در این تیم بوجود آمده است. در این شرایط تعلیق موقت لیگ برتر، فرصت خوبی برای تاتنهام بوجود آورده كه از این شرایط استفاده نماید و بازیكنان مصدوم خود همچون هری كین را آماده در اختیار داشته باشد.

تاتنهام هر چند ورزشگاه جدید خویش را كه بسیاری از نظر طراحی مدرن است در اختیار دارد ولی یك فصل دیگر بدون كسب جام برای این تیم و مورینیو سپری شده كه نگران كننده به نظر می آید.

مصدومیت بازیكنانی چون هری كین، سون هیونگ مین كره ای، موسی سیسوكو، داوینسون سانچس و برخواین كار را برای اسپرز سخت كرد. دو شكست پی در پی برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا سبب شد تاتنهام خیلی زود از لیگ قهرمانان كنار برود. همینطور نوریچ هم توانست تاتنهام را از جام حذفی كنار بزند.

از سال ۲۰۰۸ تاتنهام تنها یك جام اتحادیه را توانسته به دست بیاورد و در كسب قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و رقابت های اروپایی ناكام بوده است و ورود مورینیو هم در این فصل نتوانست داستان را تغییر دهد. هر چند مربی پرتغالی كه در هر تیمی رفته توانسته قهرمانی به دست بیاورد تاكید كرده است در تیم تاتنهام هم جام خواهد گرفت و باید دید در دومین فصل حضورش در تاتنهام با این تیم چه عنوانی به دست خواهد آورد و آیا مورینیو از آخرین فرصت خود برای بازگردادن اعتبار از دست رفته اش استفاده خواهد نمود یا دیگر نباید او را یك مربی بزرگ بدانیم.

هری كین، مهاجم تأثیر گذار تاتنهام مدتی است كه مصدوم است و نمی تواند تیمش را همراهی كند. او به تازگی شرایط تمرین انفرادی را به دست آورده و می تواند بزودی خودش را به تركیب اصلی تاتنهام برساند.




1398/12/24
15:00:26
5.0 / 5
3988
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تمرین , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت