كرونا وارد جهان فوتبال شد

كرونا وارد جهان فوتبال شد

مركز اسپرت: یك هوادار والنسیا كه برای تماشای دیدار تیمش برابر آتالانتا به ایتالیا سفر كرده بود به ویروس كرونا مبتلا شد.


به گزارش مركز اسپرت به نقل از ایسنا، شیوع ویروس كرونا مدتی است كه روی رقابت های ورزشی تاثیر گذاشته است و فوتبال هم جزو آن شمرده می شود. كشورهای مختلف همچون چین، ژاپن، ایران و ایتالیا تصمیم گرفتند بازی ها را لغو یا بدون تماشاگر برگزار كنند اما این تصمیمات هم مانع از این نشد كه هواداری مبتلا نشود.
با توجه به این كه منابع رسمی ایتالیا جمعه گذشته از ورود این ویروس به كشورشان خبر دادند و اعلام نمودند ۱۲ نفر مبتلا شده اند آس اسپانیا سه شنبه اعلام نمود چهار هوادار والنسیا كه چهارشنبه هفته گذشته برای تماشای دیدار تیمشان برابر آتالانتا از مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میلان سفر كرده بودند مشكوك به كرونا هستند. دو روز بعد از قرنطینه، وزارت بهداشت اسپانیا اعلام نمود جواب آزمایش یكی از هواداران مثبت است. تابحال در این كشور اروپایی ۱۲ نفر به كرونا مبتلا شده اند و دو نفر بهبود یافته اند.
در این هفته هم تیم فوتبال بارسلونا به ایتالیا سفر كرد تا دیدار رفت خود برابر ناپولی را در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار كند. درجه حرارت همه بازیكنان تیم كاتالانی در بدو ورود به جنوب ایتالیا بررسی و بدون هیچ مشكلی این دیدار انجام شد.
ایتالیا در اروپا بیشترین آمار مبتلاشدن به ویروس كرونا را به خود مختص كرده است. بیشتر از ۴۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند و ۱۲ نفر جان خودرا از دست داده اند.




منبع:

1398/12/08
14:40:15
5.0 / 5
4039
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , دیدار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
مرکز اسپورت