كنایه نكونام به قلعه نویی:

دوران بكش زیرش تمام شده

دوران بكش زیرش تمام شده

مركز اسپرت: سرمربی تیم فولاد نسبت به صحبت های روز گذشته امیر قلعه نویی واكنش تندی نشان داد.



به گزارش مركز اسپرت به نقل از ایسنا، جواد نكونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از شكست تیمش برابر سپاهان درباره صحبت های روز گذشته قلعه نویی در خصوص "بازی كردن فولاد با سیستمی شبیه سیستم تیم های كی روش" اظهار نمود: دو جنبه وجود دارد. فكر كنم منظور كی روش استنلی بوده است. فدراسیون باید بگوید كه نمی تواند به او پاسپورت بدهد كه به تیم ملی بیاید. همین طور بدانند كه دیگر بكش بكش وجود ندارد. اگر من با كارلوس كی روش مقایسه شده باشم موجب افتخارم است. از وقتی كی روش رفت می بینید كه فوتبال ما چه شرایطی دارد. موجب افتخار من است كه اگر بتوانم با ایشان مقایسه شوم. بهتر از این است كه با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به كنار زمین بیاید و فوتبال بازی كند. امیدوارم فوتبال ما به ۵۰ سال قبل برنگردد. باشگاه بزرگ سپاهان و مردم خوب اصفهان باید بدانند مربی حق ندارد درباره مربی حریف صحبت كند. تیم من هر جوری دلم بخواهد بازی می كند. تیم حریف زیر توپ می زند و توپ ۲۴ ساعته روی هواست مگر كسی حرفی می زند؟

او افزود: ما با این قضیه مشكلی نداریم. به هر حال یك تاكتیك است ولی اینكه درباره كسی صحبت شود اصلا درست نیست. محرم نویدكیای عزیز كه از دوستان خوب من است آدم بزرگ است و مربی بزرگی می شود. او آدم باهوشی است اساسا می داند چه كار كند.

او درباره بازی هم، اظهار داشت: در ابتدای بازی تمركزمان را از دست دادیم. دقیقه سه خطایی گرفته شد كه خطا نبودیم. یك اشتباه كردیم و توپ به كرنر رفت. در یارگیری اشتباه كردیم و طبق معمول روی ضربات آزاد گل خوردیم. روی اشتباهاتی فردی گل خوردیم. دو بازیكن به تیم ملی امید دادیم. در نیم فصل اول بهترین بازیكنان ما بودند ولی در این دو بازی خیلی ضعیف كار كردند. نمی دانم چه اتفاقی برای آنها افتاده است چون از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی ندارند. متاسفانه ایوب والی را به خاطر سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم. همین طور محمد آبشك را هم در اختیار نداشتیم. داور می داند چه كار كند. با سوت زدن و به این و آن و به من كارت دادن بازی را درست می كنند. اشتباه برداشت نكنید. درست می كنند یعنی كاری می كنند تیم حریف عصبانی شود. آقای بنیادی فر سال قبل یك قضاوت خوب برای من در بازی نساجی و فولاد داشت كه بعدش محروم شد. قضاوتش پارینه هم اشتباه بود. او امروز سوت هایی زد و كارت هایی داد كه موجب شد تمركز تیم من از بین برود و من تا حالا ندیده ام در اصفهان بازی ای صورت گیرد و داوری به ضرر سپاهان باشد. یك جا داور به ما دو مربی اظهار داشت كه با هم حرف نزنید در صورتیكه ما اصلا با هم حرف نزدیم و هر دو نیمكت به داوری اعتراض داشتند. عصبی كردن تیم حریف راحت ترین كاری است كه داور انجام می دهد و امروز انجام داد. بنیادی، ر امروز روز خوبی نداشت و تیم ما كارت های بی مورد گرفت. اگر مربی ما كوچك ترین حرفی به داور زده باشد من از فوتبال می روم. ما در فوتبال بودیم، هستیم و خواهیم بود. با این چیزها هم آشناییم. باید آنقدر قوی باشیم كه بتوانیم به این اتفاقات هم مسلط باشیم.

نكونام افزود: من نمی گویم همه كارت ها اشتباه بود. كمك داور به كمك مربی من گفت به داور می گویم اخراجت كند. دستیار من هم گفت بگو بیاید اخراج كند. او هم گفت آقای بنیادی فر ایشان را اخراج كنید. به همین سادگی.

او درباره بار فنی مسابقه هم اظهار نمود: بخصوص برای تیم ما این مسابقه كه نخستین بازی پس از نیم فصل بود، كار خیلی سخت بود. چهار بازیكن جدید به تیم ما اضافه شده اند و مقداری از شرایط خوبمان دور بودیم. مطمئن باشید تیم ما خیلی بهتر از این است. تیم ما در ۲۰ دقیقه آخر از نیمه زمین حریف عقب تر نمی رفت. مگر اتینكه اشتباهات فردی می شد یا حریف زیر توپ می زد. ولی در كل تیم ما شادابی لازم را نداشت.

نكونام در پاسخ به این پرسش كه اگر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شود آیا با روش فعلی سپاهان بازی می كند هم توضیح داد: من نمی دانم. اجازه دهید اول تكلیف تیم ملی مشخص شود. فوتبال ما ۵۰ سال به عقب برگشته است. حداقل اهتمام نماییم برای كی روش استنلی پاسپورت بگیرند تا كمك نماید. هر كسی حرف می زند باید جوابش را هم بشنود. من كسی هستم كه در این جامعه زندگی می كنم و خیلی زحمت كشیدم. نمی گردد كه كسی حرفی بزند و من جواب ندهم.





منبع:

1398/11/11
21:33:50
5.0 / 5
4742
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
مرکز اسپورت