امید طلایی ها در راه ملوان

امید طلایی ها در راه ملوان

مرکز اسپرت: اصفهان باتوجه به پایان لیگ برتر در صورتیکه کار سپاهانی ها در جام حذفی تمام نشده، برای فصل آینده صحبت هایی از جدایی یک بازیکن مطرح شده و سه بازیکن دیگر نیز قراردادشان رو به پایان است.


طلایی پوشان اصفهان این فصل لیگ برتر را بعد از افت و خیزهای بسیاری که ناشی از عملکرد فنی و قوانین جدید بود، با ایستادن بر رده سوم جدول به انتها رساندند. این در حالیست که قصه ی رسیدن سپاهان به جام هنوز تمام نشده و طلایی ها مسیر کسب قهرمانی را در جام حذفی ادامه می دهند.
صحبت هایی بر اتمام همکاری با سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از آخرین دیدار لیگ برتر عنوان شد که سپاهانی ها با رد این مساله اعلام نمودند مورایس یک فصل دیگر با این باشگاه قرار دارد و مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان نیز اعلام نمود: یک فصل دیگر با مورایس قرارداد داریم، صحبت هایی در مورد بازیکنان داشته ایم و مورایس یک مربی در سطح بالای دنیا و مربی فنی است، باید سرمربی در مورد تقویت نقاط قوت تیم نظر دهد، حالا باید ۱۰۰ درصد از مورایس و تیم برای جام حذفی حمایت نماییم و مورایس حرفی از رفتن نزده است.
از طرف دیگر سپاهانِ مورایس که این فصل در کنار ستارگانی چون شهریار مغانلو، آقای گل لیگ، از ستاره های جوان و آینده داری استفاده کرد، حالا قرارداد سه بازیکنش به انتها رسیده و باید شرایط ادامه همکاری را بررسی نمایند. موضوعی که کاپیتان طلایی ها تا هفته های آخر لیگ هم اعلام نمود صحبتی برای تمدید با او نشده است.
به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، کاپیتان محمد کریمی، نیما میرزازاد و میلاد زکی پور سه بازیکن موثر طلایی ها هستند که پایان جام حذفی قراردادشان با سپاهان تمام می شود.
رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو نیز قرارداد خودرا در نیم فصل با زردپوشان تمدید کردند، اما با بند فسخی که در قرارداد لحاظ شده ممکنست شرایط جدایی سه ستاره سپاهان فراهم گردد.
باتوجه به موضوعی که قبل از این درباره ی رضاییان مطرح شده بود، بنظر می رسد لژیونری مقصد بعدی ستاره سپاهان باشد.
رضا اسدی دیگر مهاجم و گل زن برتر سپاهان در کنار مغانلو است که هفته های آخر لیگ را با مصدومیتش از دست داد، اما همچنان در کنار سپاهانی ها خواهد بود.
برایان دابو، هافبک ۳۲ ساله فرانسوی سپاهان نیز قراردادی سه ساله دارد و همچنان در ترکیب طلایی ها باقی خواهد ماند.
به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، در این بین باتوجه به شرایط سربازی امید نورافکن، احتمالاً وی در جمع ملوانی های فصل بعد ظاهر خواهد شد تا خدمتش را بگذراند.




منبع:

1403/03/21
13:39:38
0.0 / 5
239
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت