شاید استقلال امتیاز از دست بدهد

شاید استقلال امتیاز از دست بدهد

به گزارش مرکز اسپرت، ابراهیم اسدی درباره ی شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس باید تا آخرین روز برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند برای اینکه شاید استقلال امتیاز از دست بدهد.


ابراهیم اسدی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره ی برد این تیم مقابل هوادار در لیگ برتر اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بازی، پرسپولیس نیاز مبرمی به این برد داشت و توانست در هفته های پایانی لیگ که تیمها سخت امتیاز از دست می دهند ۳ امتیاز با ارزش را بدست بیاورد.
او افزود: پرسپولیس در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد و با یک گل که روی تیزهوشی آل کثیر بود به رختکن رفت. در نیمه دوم هم پرسپولیس بازی را مدیریت کرد و روی یک ضد حمله گل دوم را زد و برد با ارزشی را کسب نمود.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره ی عملکرد بیرانوند در این بازی بیان کرد: بیرانوند چند عکس العمل خوب داشت و بارها ناجی دروازه تیمش شد و نشان داد که به روزهای اوجش درحال نزدیک شدن است اما در این میان نباید از عملکرد خوب آل کثیر هم بسادگی عبور کرد. وی در این بازی دبل کرد و پرسپولیس را به سمت قهرمانی سوق داد.
اسدی درباره ی شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اضافه کرد: به هر حال شانس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است که شانس آبی ها بیشتر است. تیم باید تا آخرین روز برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند برای اینکه شاید استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس حسرت بخورد. البته تیم در چند هفته اخیر توانسته بهترین نتایج را بدست بیاورد.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره ی عملکرد اوسمار در نیم فصل دوم اظهار داشت: اوسمار در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی را با پرسپولیس کسب نمود. به نظرم این مربی شناخت بسیار خوبی از بازیکنان دارد و همین به موفق شدن او کمک شایانی کرده است.



1403/02/23
09:15:58
0.0 / 5
366
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
مرکز اسپورت