ستاره والیبال جوانان ایران:

حالا وقت قهرمانی جهان با تیم بزرگسالان است

حالا وقت قهرمانی جهان با تیم بزرگسالان است

به گزارش مرکز اسپرت، امیرمحمد گلزاده پس از دریافت جایزه ارزشمندترین بازیکن جهان در رده نوجوانان و جوانان می گوید به دنبال کسب این جایزه در رده بزرگسالان و قهرمانی در بالاترین سطح است.


به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا و به نقل از سایت volleyballworld، در فینال بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ برسد تا با این برد، قهرمان این رقابت ها شود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به سود والیبال ایران به پایان رسید.
در انتها این رقابتها امیرمحمد گلزاده بعنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در بحرین انتخاب گردید. این مهاجم 205 سانتی متری بعد از آنکه در مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۲۰ سال بعنوان MVP انتخاب شد، حالا بالاترین جایزه فردی مسابقات جوانان جهان را به خود اختصاص داد.
ستاره نوظهور ایران اظهار داشت: من پیش از این جایزه MVP را با تیم نوجوانان ایران دریافت کرده ام. حالا هدف من کسب جایزه MVP با تیم بزرگسالان و قهرمانی جهان در بالاترین سطح است. بسیار خوشحالم که این جام را به دست آوردم. در این سال ها همیشه برای رسیدن به این هدف کوشیده ام. والیبال یک ورزش فوق العاده و شیرین است. شما نمی توانید بدون درد چیزی به دست آورید.
وی همینطور در مورد پیروزی مقابل ایتالیا در فینال اظهار داشت: خدا را شکر می کنم. از کسب این جام قهرمانی بسیار خوشحالم. برای تیم ایتالیا بهترین ها را آرزو می کنم. آنها در فینال خیلی خوب بازی کردند. ما تیم بسیار خوبی هستیم. پتانسیل خویش را می دانیم و بعضی از ستاره های ما می توانند به تیم بزرگسالان بپیوندند.


لیست تیم رویایی این رقابت ها:
ارزشمندترین بازیکن: امیر محمد گلزاده (ایران)
بهترین مدافعان میانی: لازار بوچکوو (بلغارستان)، فیلیپو بارتولوچی (ایتالیا)
بهترین مهاجمان قدرتی: مبین نصری(ایران)، اورییلی ماتیا (ایتالیا)
بهترین لیبرو: گابریل لارنزانو (ایتالیا)
بهترین پاسور: عرشیا به نژاد (ایران)
بهترین قطر پاسور: امیر محمد گلزاده(ایران)

گلزاده در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی از خود عرضه داد. وی در مجموع ۱۳۶ امتیاز، شامل ۱۰۷ اسپک موفق، ۱۱ دفاع و ۱۸ امتیاز سرویس به دست آورد.




منبع:

1402/04/26
14:11:34
0.0 / 5
368
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
مرکز اسپورت