خدمتی:

از پرچم داری کاروان ایران در یونیورسیاد خوشحالم

از پرچم داری کاروان ایران در یونیورسیاد خوشحالم

به گزارش مرکز اسپرت، ملی پوش تفنگ ایران اظهار داشت: امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.



نجمه خدمتی در گفتگو با ایسنا، پس از انتخابش بعنوان پرچمدار کاروان ایران اظهار نمود: خیلی خوشحالم چون این سومین و آخرین دوره (به خاطر شرایط سنی) حضورم در مسابقات یونیورسیاد است. در بازی های دانشجویان دوره قبل در ایتالیا هم پرچم دار کاروان ایران بودم. این دومین پرچمداری و سومین دوره حضورم در این مسابقات است.

ملی پوش تفنگ در ادامه اظهار داشت: فکر می کنم بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد برای من است. امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

خدمتی در ادامه در جمع خبرنگاران در رابطه با مراسم تجلیل از تیراندازان مدال آور اظهار داشت: امروز مراسم تجلیل از ورزشکارانی است که در جام های جهانی باکو و آلماتی مدال گرفته اند. به نوبه خودم به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد مدال های کسب شده بیشتر شود و همه ما جزو مدال آوران باشیم. این تجلیل و حمایت سبب روحیه بیشتر ورزشکاران در میادین دیگر می شود.

او در رابطه با حضور در بازی های آسیایی هانگژو هم اظهار داشت: در نخستین دوره بازی های آسیایی مدال طلا گرفتم. این سومین حضورم در بازی های آسیایی است و امیدوارم که بتوانم باز هم روی سکو بروم.

او در مورد رکوردشکنی اخیرش هم اظهار داشت: روز گذشته در دومین دوره مسابقات آزاد که انتخابی بازی های آسیایی هم بود توانستم رکورد ایران را در تفنگ که قبلا دست خودم و کرم زاده بود را ارتقا دهم.




1402/04/21
20:51:56
0.0 / 5
369
تگهای خبر: بازی , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
مرکز اسپورت