خوزستان میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد شد

خوزستان میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد شد

به گزارش مرکز اسپرت، خوزستان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی ˮجام شاهدˮ با حضور تیم های ملی ایران و چند تیم مطرح خارجی اسفند در ماهشهر برگزار می گردد.


رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه اینکه هیات کشتی خوزستان در اسفندماه سال قبل میزبانی پیکارهای کشتی فرنگی بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی را به بهترین نحو ممکن مدیریت و برگزار کرد، فدراسیون کشتی از درخواست هیات خوزستان برای میزبانی رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام شاهد در شهرستان بندر ماهشهر استقبال کرد و این مسابقات اسفندماه سالجاری با حضور تیم های ملی کشورمان و چند تیم مطرح خارجی برگزار می شود.
وی همینطور اضافه کرد: هیات کشتی خوزستان امسال میزبانی دو مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان را عهده دار بود که در نهایت سبب تثبیت عضویت بیشتر از 6 کشتی گیر خوزستان به همراه 2 مربی در ترکیب تیم های ملی اعزامی ایران به مسابقات جهانی و آسیایی شد که پیامد آن هم کسب مدال های مختلف جهانی و آسیایی توسط ملی پوشان خوزستانی بود و در نهایت هم با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی همراه بود.
رئیس هیات کشتی خوزستان اظهار داشت: برگزاری و میزبانی چنین اردوها و مسابقاتی در استان یقینا زمینه های عضویت نمایندگان خوزستان در تیم های ملی ایران را بیشتر از پیش فراهم خواهد نمود.
جمال پور در انتها اظهار داشت: در تلاش هستیم با میزبانی مسابقات بین المللی جام شاهد که آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی است، بتوانیم تعداد ملی پوشان خوزستان را در مسابقات جهانی و آسیایی افزایش دهیم.




منبع:

1401/11/21
12:03:42
0.0 / 5
500
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , رقابت , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
مرکز اسپورت