غفور كارگری:

خللی در امور کمیته وارد نشده و دبیر اجرایی معرفی خواهد شد

خللی در امور کمیته وارد نشده و دبیر اجرایی معرفی خواهد شد

به گزارش مرکز اسپرت، رئیس کمیته ملی پارالمپیک می گوید خللی در امور این کمیته به وجود نیامده و طی هفته های آتی هم دبیرکل جدید منصوب خواهد شد.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: محمد تابع بعد از انتخابات بعنوان سرپرست دبیر اجرایی با مجموعه همراه بود و طی چند روز گذشته به علل مختلفی که از طرف وی عنوان شد، بعنوان مشاور معرفی گردید و از ایشان خواستم که در قسمت های دیگر کمیته از تجارب و توانمندی هایش استفاده نماییم.
وی تصریح کرد: اقدامات جاری کمیته مطابق برنامه درحال انجام و خللی در امور وارد نشده است. معرفی دبیر اجرایی جدید که پست بسیار مهم و کلیدی در کمیته هست هم بزودی و طی هفته های آتی صورت خواهد گرفت. در این خصوص حساسیت ویژه ای داریم تا فردی معرفی شود که تردیدی در انتخاب وی وجود نداشته و در عین حال منشا اثر باشد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: کلیه موارد به اطلاع هیات اجرایی می رسد و مراحل قانونی را طبق اساسنامه طی خواهیم کرد. طی یک ماه و نیم گذشته دو جلسه با اعضای هیات اجرایی برگزار کردیم که مباحث کلان کمیته، سیاستگذاری ها و برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.


منبع:

1401/11/15
14:05:30
0.0 / 5
489
تگهای خبر: المپیك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
مرکز اسپورت