لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟

لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟

مرکز اسپرت: بررسی قرارداد باشگاه پرسپولیس و مهاجم هلندی نشان می دهد، لوکادیا از یک بند خاص برای فسخ قراردادش بهره برده است.


به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، با وجود این که در ابتدا اعلام شده بود لوکادیا به سبب بیماری همسرش ایران را ترک کرده و طی ۴۸ ساعت به ایران باز خواهد گشت اما این مهاجم هلندی رسما قرارداد خودرا با پرسپولیس فسخ کرد تا عملا دیگر بازگشتی درکار نباشد.
باشگاه پرسپولیس که مدعی است به تمام تعهداد مالی خود در قبال لوکادیا عمل کرده و پس از فسخ یکطرفه قرارداد، اعلام نمود از این بازیکن به فیفا شکایت خواهدنمود تا اجازه پایمال شدن حق و حقوق خودرا ندهد اما این باشگاه اشاره ای به نحوه فسخ یک طرفه قرارداد از طرف لوکادیا نکرده است.
پیگیری های خبرگار ایسنا از منابع باخبر در باشگاه پرسپولیس نشان می دهد، لوکادیا با استناد به یک بند در قراردادش که مربوط به شرایط خاص می شود مدعی فسخ یک طرفه قراردادش است. این درحالی است که مسعود یوسفی یکی از وکلای باشگاه پرسپولیس درباره ی این پرونده می گوید: در پرونده لوکادیا فسخی وجود ندارد چون فسخ زمانی رخ می دهد که فرد حق فسخ را به سبب قرارداد یا برمبنای قانون داشته باشد و اعمال نماید. این که گفته می شود فسخ یک طرفه انجام شده، اصطلاح عرفی است و فسخی انجام نشده و در اصل عدم پایبندی به مفاد قرارداد است، نه این که فسخ شده باشد. این ترک تعهدات قرارداد است، نه این که فسخ کرده باشد. فسخ باید حقش در قرارداد وجود داشته باشد. در بعضی از موارد فرد بواسطه شرایط مالی حق فسخ داشته و فسخ کرده است اما در قرارداد لوکادیا باتوجه به شرایط، هیچ حق فسخی برای بازیکن وجود نداشته است. به همین خاطر باشگاه به خاطر عدم پایندی به قرارداد از طرف لوکادیا بحث های حقوقی خودرا پیگیری می کند.
لوکادیا که با قراردادی یک میلیون یورویی به پرسپولیس آمد، حالا پرونده جدیدی برای این باشگاه به وجود آورده و باید منتظر ماند و دید که آیا برای یکبار هم شده، یک باشگاه ایرانی برنده پرونده ای حقوقی در فیفا می شود یا خیر.



1401/10/02
13:16:21
0.0 / 5
577
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت