عماری:

لیاقت بسكتبال سالن ۵۰ ساله نیست

لیاقت بسكتبال سالن ۵۰ ساله نیست

به گزارش مركز اسپرت دبیر فدراسیون بسكتبال اظهار داشت: ظرفیت بسكتبال در زیر ساخت كم است و لیاقت این رشته سالن 50 ساله نیست، با این وجود به حواشی رسیدگی می نماییم.


به گزارش مركز اسپرت به نقل از ایسنا، مسعود عماری دبیر فدراسیون بسكتبال ایران، درباره حواشی پیش آمده میان هواداران دو تیم مهرام و شهرداری گرگان درانتها بازی، اظهار داشت: خوشبختانه فعلا و در حین بازی اتفاق خاصی رخ نداده و بازی خیلی خوب اجرا شد. ارزش بازی بالا بود و این شرایط خوب برگزاری نشان داد كه رقابت خوبی بین دو تیم وجود دارد.
او افزود: همچین باید منتظر بمانیم تا فردا گزارش ناظر را ببینیم و در این مورد نظر دهیم، اما متاسفانه ظرفیت ما در زیر ساخت بسكتبال همین جا است و همین سوژه هم موجب افزایش حواشی می شود. طبیعی است كه وقتی اینجا ساختار ۵۰ سال پیش را دارد، پاسخگوی نیازهای بسكتبال فعلی ما نباشد.
دبیر فدراسیون بسكتبال اظهار داشت: بهتر است امكانات بیشتر در اختیار این رشته قرار دهیم. رشته ای كه سه دوره راهی جام جهانی شده و بعنوان بهترین تیم آسیا به المپیك رسیده است. لیاقت بسكتبال بیشتر از این ها است و خوب نیست تنها این سالن كه قدمتی ۴۷ تا ۵۰ سال دارد را داشته باشیم.
عماری اضافه كرد: با این وجود اتفاقات رخ داده خارج از بازی بود و ان شاءالله اگر مورد خاصی باشد برخورد می نماییم، چون اعتقاد ما این است همه چیز به درستی اجرا شود و كسی بالاتر از قانون نیست.




منبع:

1398/09/11
22:53:46
5.0 / 5
4931
تگهای خبر: المپیك , بازی , بسكتبال , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت