موافقت باشگاه بارسلونا با جدایی اوبامیانگ

موافقت باشگاه بارسلونا با جدایی اوبامیانگ

مرکز اسپرت: مهاجم گابنی آبی اناری ها تنها راه نجات این باشگاه برای فرار از بحران مالی و ثبت قرارداد ژول کنده است و به همین خاطر این باشگاه با جدایی او موافقت نمود.


به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا و به نقل از الموندو، آبی اناری ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت بسیار خوبی داشتند. بارسلونا با بازیکنان بزرگ و سرشناسی قرارداد امضا کرد، این درحالی بود که این باشگاه با بحران مالی روبه رو شده بود. البته طبق قوانین لالیگا آبی اناری ها فعلا نمی توانند نام ژول کنده را در لیست تیم به ثبت برسانند، مگر این که بازیکنی از تیم جدا شود.
قرار بود که فرانکی دی یانگ از تیم جدا شد اما در نهایت این بازیکن در تیم ماندنی شد.
روزنامه الموندو اعلام نمود که جدایی ممفیس دپای هم نمی تواند مشکل آبی اناری ها را حل کند و اوبامیانگ به تنها سلاح باقی مانده این تیم اسپانیایی تبدیل گشته است.
در گزارش الموندو آمده است که ژاوی بر خلاف میل باطنی اش با جدایی اوبامیانگ موافقت نمود و آبی اناری ها با فروش این بازیکن می توانند نام ژول کنده خرید جدید خودرا به ثبت برسانند.
چلسی مشتری جدی اوبامیانگ است و حاضر است که برای جذب این بازیکن ۲۲ میلیون یورو پرداخت کند. شکست سنگین اخیر آبی پوشان لندنی سبب شده است تا آنها به جذب این مهاجم گابنی ابراز علاقه نشان دهند.
اوبامیانگ فصل بسیار خوبی را با بارسلونا پشت سرگذاشت و نمایش درخشان در این تیم داشت با اینحال پیوستن روبرت لواندوفسکی به تیم سبب شده است تا او نیمکت نشین شود و جایگاه خودرا از دست دهد.



1401/06/01
09:10:25
0.0 / 5
648
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت