برای حضور در بازی های آسیایی؛

موافقت کمیته ملی المپیک با درخواست مسؤلان فدراسیون اسکیت

موافقت کمیته ملی المپیک با درخواست مسؤلان فدراسیون اسکیت

به گزارش مرکز اسپرت رئیس کمیته ملی المپیک با درخواست مسؤلان فدراسیون اسکیت برای افزایش نمایندگان این رشته در بازی های آسیایی موافقت نمود.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همراه با نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در ادامه بازدیدهای روز دوشنبه به محل فدراسیون اسکیت رفتند.
مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در آغاز این دیدار ضمن خوش آمد گویی به صالحی امیری و همراهانش اظهار داشت: هر جا بودید منشأ خیر و برکت بودید، امیدوارم کماکان حضور داشته باشید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه چهل رشته از رشته های زیر مجموع فدراسیون در بازی های آسیایی شرکت خواهند داشت، تصریح کرد: اطمینان دارم که در رشته مدال آور می شویم، در مورد رنگ آن نمی توانم صحبت کنم چون حریفان هم درحال تمرین هستند اما نسبت به مدال آوری اطمینان دارم.
رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه گزارشی از فعالیتهای انجام شده طی مدت زمان ریاستش داشت و درباره این که طی این مدت رقابت های انتخابی تیم ملی برگزار شد، اظهار داشت: تا زمان بازی های آسیایی اردوهای ممتد خواهیم داشت، در نظر داریم این اردوها به صورت یک هفته در بین دنبال شود.
هنرجو همینطور وعده پرداخت حقوق به مربیان را بیان کرد و این که تلاش دارد مسائل انگیزشی را در تیم ملی تقویت کند.
وی به برخی مشکلات و کمبودها در ارتباط با برگزاری اردوی تیم های ملی بخصوص برای اقامت شبانه (خوابگاه) و برنامه هایی که برای حل و فصل آنها دارد اشاره نمود.
رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه، از برنامه این فدراسیون برای جذب مربی کلمبیایی اطلاع داد و این که مقرر است این مربی طی دو هفته به مربیان داخلی آموزش موردنیاز را عرضه بدهند.
حامد محمد هاشم جاسبی خزانه دار فدراسیون هم در این جلسه متقاضی افزایش بودجه تخصیصی اسکیت از سوی کمیته ملی المپیک شد. وی در این حوزه اظهار داشت: این درخواست را دارم که تفاهمنامه مالی سال جاری بگونه ای منعقد شود که برای سالهای آتی هم ملاک باشد.
در ادامه این بازدید، صالحی امیری اظهار داشت: حضور هنرجو در راه تحول این رشته یک نقطه عطف است، سال ها خاک اسکیت را خورده و می تواند به نیازها پاسخ دهند.
رئیس کمیته ملی المپیک با تکیه بر این که اسکیت رشته جذابی بخصوص برای بانوان است، تصریح کرد: محدودیت های دیگر رشته ها در اسکیت نیست، فعالیت این رشته هزینه زیادی هم نمی خواهد، باید کوشش کرد ولت سرمایه گذاری، جامعه آماری را از ۳ هزار نفر به رقم قابل توجهی رساند. بخصوص در بخش بانوان باید توجه و سرمایه گذاری زیاد باشد.
صالحی امیری تصریح کرد: اساسا پس از بازی های آسیایی هانگژو، چهره جدیدی از اسکیت خواهیم دید.
وی همینطور به درخواست مطرح برای افزایش نمایندگان اسکیت در بازی های آسیایی پاسخ مثبت داد و اظهار داشت: ۲ ورزشکار به ترکیب ۶ نفره ای که بیشتر از این برای اعزام مصوب شده بود، اضافه خواهد شد.
رئیس کمیته ملی المپیک همینطور در مورد بودجه فدراسیون اسکیت کلت: تا آخر فروردین ماه بودجه بسته می شود، طی روزهای آینده نمایندگان فدراسیون نشستی با سجادی و فخری داشته باشید تا در این حوزه تصمیم گیری شود. شخصاً به آینده اسکیت امیدوار هستم، قدردان مسؤلان گذشته هستیم اما به آینده خوشبینم، آقای هنرجو خیلی جدی کارش را آغاز کرده است، فلسفه آمدن ما این است که بگوییم کنار شماییم. حمایت وظیفه ذاتی است، ماهیانه با ستاد فنی ما داشته باشید، هر تصمیمی در این ستاد مصوب شود، انجام می دهیم.


منبع:

1401/01/23
10:38:01
0.0 / 5
697
تگهای خبر: آموزش , المپیك , بازی , تمرین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
مرکز اسپورت