1400 تست دوپینگ در انتظار ورزش ایران در سال 1401

1400 تست دوپینگ در انتظار ورزش ایران در سال 1401

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از دریافت حدود ۱۴۰۰ نمونه کنترل دوپینگ در سال ۱۴۰۱ از ورزشکاران ایرانی، بر مبنای مصوبه این ستاد اطلاع داد.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ رویدادهای بزرگ ورزشی همچون بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، بازی های آسیایی جوانان شانتو، المپیک ناشنوایان برزیل، جام جهانی فوتبال قطر۲۰۲۲ و رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی در رشته های مختلف ورزشی، را پیش رو دارد و در جهت مبارزه با دوپینگ سال پرترافیکی برای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران (ایران نادو) سال ۱۴۰۱ به حساب می آید.
در همین راستا، فرزاد شارکی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد که ایران نادو در دو بخش آموزش های پیشگیرانه و نمونه گیری تمام توان خویش را به کار خواهد بست تا کاروان های ورزشی ایران اسلامی در تمامی این رویداد ها، پاک و عاری از دوپینگ باشند.
وی با اشاره به اینکه قرار بر این است تا از ورزشکاران اعزامی به مسابقات در سال ۱۴۰۱، ۲ تا ۳ نمونه کنترل دوپینگ دریافت شود، اظهار نمود: همینطور از جانب ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصوب شده است تا در طول سالجاری حدود ۱۴۰۰ نمونه کنترل دوپینگ از ورزشکاران گرفته شود.




منبع:

1401/01/07
12:28:36
0.0 / 5
545
تگهای خبر: آموزش , المپیك , بازی , جام جهانی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
مرکز اسپورت