مددی:

مظاهری با ما قرارداد دارد

مظاهری با ما قرارداد دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: سال جاری شرایط ویژه ای پیش آمد و برخی باشگاه ها به شکلی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب بازیکن گرفتار مشکل شدیم.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، احمد مددی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل وانتقالات اظهار نمود: سعی کردیم به شکلی عمل نماییم که ان شاءالله هم در بازی های آسیایی و هم در لیگ برتر نتایج خوبی رقم بخورد.
او درباره انتقال قائدی به لیگ امارات اظهار داشت: راه های درآمدزادی باشگاه های ایرانی خیلی محدود است. معمولاً درآمد باشگاه باید از اسپانسر یا فروش محصولات است که باتوجه به نداشتن قانون کپی رایت در ایران از این درآمدزایی هم محروم هستیم. در ارتباط با پخش تلویزیونی هم همه می دانند و یکی دیگر از طریق های درآمدزایی انتقال بازیکن به باشگاه ها دیگر است که ما با هماهنگی هیات مدیره و کادرفنی نسبت به انتقال این بازیکن اقدام کردیم که خداراشکر عدد انتقال قایدی عدد خوب و قابل توجهی است.
مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با مذاکره استقلال با گزینه های جایگزینی مهدی قایدی اظهار داشت: حدود 10 روز با او مذاکره کردیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این بازیکن را باید بازیکن استقلال بدانیم. البته طی یکی دو روز آینده وضعیت نهایی انتقالش مشخص می شود.
او درباره حواشی چند روز اخیر درباره جذب امین قاسمی نژاد بیان نمود: او مشکل رضایتنامه داشت و در این خصوص خیلی هم پیگیری کردیم. عدد رضایتنامه اش قابل توجه بود که با عددهای ما نمی خواند. در نهایت خود این بازیکن با باشگاهش توافق و نسبت به رضایتنامه اش اقدام نمود. پس از توافق با باشگاهش هم ما نسبت به عقد قراردادش اقدام کردیم.
مددی در پاسخ به این سؤال که می توانید بازیکن یا مربی خارجی جذب کنید؟ اظهار داشت: خیر، فکر نمی کنم. ما پرونده باز و قطعی شده نداریم. دو پرونده در دادگاه عالی ورزش داریم که هنوز قطعی نشده است. درحال مذاکره با یک بازیکن دیگر که در لیگ پرتغال حضور است، هستیم و اگر مشکلی پیش نیاد انتقال این بازیکن هم نهایی می شود. با نظر سرمربی تیم خط حمله را داریم تقویت می نماییم و باتوجه به بازیکنانی که داریم می گیریم، جای خالی قایدی برای ما پر خواهد شد.
او درباره تمدیدی های استقلال بیان نمود: سید حسین حسینی، آرش رضاوند و سیاوش یزدانی بودند. بازیکنان خروجی مان شیخ دیاباته، میلیچ، قایدی و محمد نادری بودند. امیرحسین حسین زاده، علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی را جذب کردیم وهمچنین با شیمبا، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی و صالح حردانی درحال مذاکره هستیم. برای جذب جعفر سلمانی ۹۰ درصد راه را رفتیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن به ما می پیوندد.
مدیرعامل استقلال افزود: رشید مظاهری با ما قرارداد دارد و بستگی دارد طی روزهای آینده چه اتفاقی بیفتد. ما نشست هایی را با او و مدیربرنامه هایش داشتیم و در آن جلسه علاقه مندی خودش را برای جدایی اعلام نموده و ما هم شروط خودمان را داریم. باید ببینیم در ایام آینده چه اتفاقی می افتد.
او درباره جذب گابریل پین اظهار داشت: قرارداد او ویرایش نهایی شد و سه روز پیش به میل او این قرارداد برایش ارسال شده و منتظر هستیم یا اصلاح و یا امضا کند که پس از آن ما هم امضا نماییم و کار نهایی شود.
مددی درباره اسپانسر باشگاه استقلال بیان نمود: جا دارد از دکتر میری، مدیرعامل شرکتهای وب تشکر کنم، چون فصل گذشته خیلی زحمت کشید و ما را کمک کردند. با نشست هایی که داشتیم برای سال جاری هم قول همکاری دادند. همیشه ما و باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی داریم اما باید مدیریت نماییم و در این فضای اقتصادی کار را پیش ببریم.
او درباره مدلهای قراردادی جدید و افزایش چشمگیر قیمت بازیکنان اظهار داشت: سال جاری شرایط ویژه ای پیش آمد و برخی باشگاه ها به شکلی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب بازیکن گرفتار مشکل شدیم. ما به جایی متصل نیستیم و هیچ ردیف بودجه ای نداریم و تمام درآمد ما از اسپانسر و فروش بازیکن است. از آن طرف هم نه حواله خودرو، نه فولاد و نه دلار خارج از قرارداد داریم و در این قراردادها تلاش کردیم یک رقم پایه برای بازیکن بگذاریم. یک رقمی را هم برپایه عملکرد ببینیم که به این طریق عدد پایه منطقی باشد تا بتوانیم پرداختی داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: پیشنهادهایی که باشگاه های رقیب به بازیکنان می دادند در توان ما نبود اما اینجا استقلال است و هر کس هم استقلالی باشد باید از یک سری از مسائل گذشت کند. خداراشکر تا اینجا به مشکل زیادی نخوردیم و باوجود اینکه سخت بود اما کار را انجام دادیم.
او درباره فهرست خروجی های استقلال اظهار داشت: فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در فهرست تمدیدی ها نیستند. سرمربی تیم نظری روی این دو ندارد و احتمال جدایی شان وجود دارد و همینطور داریوش شجاعیان هم از ابتدا در فهرست آقای مجیدی نبودند. در ارتباط با مسعود ریگی هم متاسفانه عدد قراردادش بالا است که توان پرداختش را نداریم.
مددی درباره کمپ ناصر حجازی اظهار داشت: ما خیلی دوست داریم در این کمپ تمرین نماییم اما در دوره مدیریت وقت، آنجا تا آخر سال ۱۴۰۰ به بخش خصوصی اجاره داده شد و ما نمی توانیم آنجا باشیم. یکی دو بار با آن شخص صحبت کردیم که برویم و آنجا تمرین نماییم که او نپذیرفت. باید منتظر بمانیم تا این زمان به پایان برسد تا پس از آن برای نوسازی و بازسازی اماکنش اقدام نماییم.



1400/06/05
16:13:42
0.0 / 5
777
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
مرکز اسپورت