تاكید بر امن وایمن بودن بازی ها؛

باخ: تمركز كمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیك

باخ: تمركز كمیته بین المللی روی افتتاح بازیهاست نه لغو المپیك

رئیس کمیته بین المللی المپیک اطمینان دارد که با اقدامات ضد ویروس کرونا، بازی های المپیک توکیو در شرایطی امن و ایمن برگزار می شود.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از مهر، نشست کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) با برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو امروز چهارشنبه به صورت وبینار برگزار گردید.
در این نشست توماس باخ ضمن اعلام آمادگی برای همراهی کمیته بین المللی المپیک (IOC) در تأمین نیروی پزشکی بازی های المپیک و اعزام آنها به توکیو، بر برگزاری «امن و ایمن» بازی ها تصریح کرد این در شرایطی است که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، مردم ژاپن مخالف میزبانی کشورمان برای المپیک هستند.
در این نشست توماس باخ این اطمینان را داد که با انجام اقدامات دقیق ضد کرونایی، بازی های المپیک در شرایط «ایمن و مطمئن» برگزار می شود.
وی اظهار داشت: دهکده بازی ها مکانی امن است و بازی های ۲۰۲۰ هم در روشی ایمن برگزار می گردد.
طبق آنچه سایت kyodo news به آن اشاره کرده، باخ همینطور هرگونه احتمال در خصوص لغو بازی های المپیک را هم رد کرده است. این را میتوان از این صحبت وی برداشت کرد در خصوص این که «فقط ۶۵ روز به افتتاح بازی ها باقی مانده و باید تمرکز خویش را بر افتتاح امن و ایمن آن بگذاریم.»
در این نشست همینطور «یوریکو کویکه» فرماندار توکیو تاکید داشت که برای موفقیت در بازی ها باید مشکلات مختلف را حل نماییم و آمادگی های خویش را تسریع بخشیم.
سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می گردد. این بازی ها در غیاب تماشاگران خارجی برگزار می گردد. در مورد تماشاگران داخلی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.


منبع:

1400/02/29
19:45:50
0.0 / 5
935
تگهای خبر: المپیك , بازی , پزشك , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت